Alla inlägg den 8 april 2008

Av Emma - 8 april 2008 23:22

Jag blir så glad att jag skuttar när jag ser att jag har över 100 besökare idag med! Otroligt roligt är vad det är! Släng gärna in en kommentar så kan jag kika i era bloggar också, det vore kul! Nu blir det dags att sova, inte heller idag så tidigt som jag hade planerat, men det blir ändå åtta timmars sömn, vilket brukar bli lagom! Funderar på att införa ett datorförbud för mig själv imorgon efter klockan sju eller något sådant. Eller internet förbud i alla fall, för datorn behöver jag till studierna som jag måste ägna mig åt!


Godnatt och dröm sött!

Av Emma - 8 april 2008 21:01

Kom hem och satte på kanal 5 precis lagom för att se vilka som gick vidare i So you think you can dance. Till min otroligt stora glädje gick Mario vidare! Jag blev helt såld när jag såg honom dansa på audition och jag var uppenbarligen inte den enda. Han kommer absolut att vara min favorit, även om jag gillar många av de andra också. Jag hade velat att Thomas skulle gå vidare om ni läsare känner till vem han var... :) Heja Mario!

Av Emma - 8 april 2008 17:55

Jag har bestämt mig för att jag måste skärpa mig med allt sött jag stoppar i mig. All läsk jag dricker och de otroliga massor godis jag stoppar i mig måste få ett stopp. Och det snarast. Jag har istället börjat dricka te. I otroliga mängder. Gröna, röda och örtteer. Det är gott dessutom. Jag dricker mycket mindre läsk nu och småäter mindre. Istället för att ta en kaka tar jag en kopp te! Mitt sockerbehov som annars brukar vara jättestort känns inte alls så överhängande längre. Jag kan till och med sitta bredvid godisskålen utan att ens bli sugen. Jag är stolt!

Av Emma - 8 april 2008 15:52

Jag hittade ett test i en blogg som jag hittade bland kommentarerna hos blondinbella. Bloggen var till min stora glädje dessutom rolig att läsa! Happi Happi! Resultatet stämde väl ganska bra, dock vill jag icke ha felstavningar här!


Jag är tydligen en Dagboksbloggare.
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta.

Av Emma - 8 april 2008 14:41

Ännu en lucka där jag hinner skriva några rader här i bloggen! Jag sitter på min lektion och fortsätter med texten om bloggarna, som nu har förvandlats till en krönika. Det var svårt att skriva den på annat sätt. Just nu skriver jag om modebloggarna och därmet givetvis Blondinbella. Det går ju inte att låta bli att göra det...


Tidigare tog jag, Krille och Gustav lite paus från skolan och det var otroligt skönt. Välbehövt framförallt. Jag orkar inte med det här längre. Men det var okej efterom min frånvaro för i år innehöll en lektion. Studiemotivationen ligger lägre än noll, orken lika så. Jag skjuter allting framför mig igen och kommer få ett rent helvete nästa vecka. Men det får jag ta tag i då. Idag orkar jag inte vara trött på det, idag ska jag ta tillvara på den glädje som kom till mig när vi hade vår egenskapade ledighet!

Av Emma - 8 april 2008 09:22

Idag är det mat som gäller. Passande med tanke på att jag är otroligt hungrig just nu. Jag ger er en fin bild på räkpaellan som jag faktiskt tillagat alldeles själv! Det är också det enda som jag någonsin har kunnat tillaga förutom nudlar och fiskpinnar.



Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards