Alla inlägg den 1 april 2008

Av Emma - 1 april 2008 14:37

Dagen har varit ganska trevlig. Maten var dock inte till belåtenhet så nu får jag sitta här till tjugo över fyra och vara hungrig. Och det är ju inte så roligt. Har köpt mig lite Wasa Sandwish att knapra på och tänkte att jag på rasten skulle ta mig till cafét igen och köpa lite te i alla fall. Hoppas att laxen finns kvar där hemma så jag får mig något gott att äta, det hade inte varit fel! Nu ska jag återgå till det intressanta arbetet: att skriva om bloggar.

Av Emma - 1 april 2008 09:50

Jag har lyckats klättra in på listan över de mest aktiva bloggarna nu. En del är uppe i tjugo inlägg om dagen och så mycket kan jag säga som att det hade jag själv aldrig orkat. Eller hunnit! Men så kan det gå. Idag är det jättedimmigt och jag och Ida sitter och letar bilder på England till ett skolarbete. Jättetrist.


Jag vill dedikera detta inlägg till min gode vän Arvid. Snälla bit mig inte...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards