Alla inlägg den 29 april 2008

TV

Av Emma - 29 april 2008 21:59

Undrar vad jag hade gjort om inte TV fanns. Jag hade i alla fall haft en väldans massa mer tid. Och en väldans massa mer tråkigt. Nu sitter jag bänkad framför Christine som följer på Desperate Housewives. Oerhört roligt!! Genier som skrivit manusen i min mening. Dock är jag orolig för att något dumt händer Carlos där han ligger passed out på Gabys golv, med tabletter och alkohol i sig. My heavenly days - hur ska detta gå?


Snart kommer Sofia hit och vi ska kolla på Hairspray. Kan som sagt inte få nog av den! Imorrn börjar vår långhelg och det är oerhört nice!

Av Emma - 29 april 2008 14:38

Idag har alla treor i vår skola fått lära oss dansa inför balen. Det gick tidvis lite bättre och tidvis lite sämre. Men det var kul i alla fall, vi skrattade en hel del. En gång blev det lite pinsamt och lite titta i vägen för jag visste inte hur jag fick göra. Jag är inte säker på att jag hade tillåtelse att se åt det hållet. Krille tyckte att jag skulle springa och hoppa upp i hans famn när vi skulle dansa, men det hela slutade med att jag slog honom med någon del av min kropp, är inte säker på vilken det var. Men det kunde ha blivit fint! Vädret är fantastico och jag har sommarklänningen från HM på mig. Dock var den inte så bra att dansa i eftersom den är lite av en tubklänning och den var inte så bra på att hålla sig uppe i alla stunder... Inget allvarligt hände eller var på väg att hända men lite jobbig var den allt!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards