Alla inlägg den 4 april 2008

Av Emma - 4 april 2008 13:54

Jag har tänkt lite. Snart är skolan slut och bara det skrämmer skiten ur mig. Okej, man klagar nästan varje dag på att man behöver vara här, plugga och göra prov. Men det är ändå min trygghet. Jag vet vad som väntar och det blir lite som man gör det till. Här i skolan har jag mina underbara vänner och hur mycket man än önskar det så kommer man inte kunna ses lika mycket sedan när skolan är slut. Och snart är det slut.


Förövrigt. Om det fortsätter som det gör nu så kommer det verkligen vara the end till sommarn. Jag menar det är inte så att man springer in i varandra. Det är ju alltid mer eller mindre svårt att upprätthålla en kontakt på detta viset. Jag vet inte hur det kommer att bli. Jag vet ärligt talat inte hur intresserad jag är just nu.


Det finns så mycket saker som jag nästan önskar att jag hade sagt. Saker som jag lät bli att sprida för att vara schysst. Just nu har jag lust att spy det ut över alltihop. Satan.

Av Emma - 4 april 2008 13:32

Vårat internet där hemma har krånglat i lite mer än en vecka och nu har det lagt ner helt och hållet. Det är inte så kul. Därför är det lite ouppdaterat i bloggen just nu. Vet inte om jag tycker att det är värt att testa mms-bloggning igen eftersom det inte gick sist och min mobilräkning är högre än jag önskar att den var. Men den är absolut inte katastrofal, det ska jag inte påstå.


Nu har jag i alla fall tillgång till en dator under två timmars tid ungefär. Än en gång sitter jag här och ska skriva min bloggartikel. Fick en kommentar sist jag skrev om det, en fråga om jag skulle publicera det här sedan. Det är möjligt att det kan ske! Beror på hur texten blir och sådant. Future will tell!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards