Alla inlägg den 21 april 2008

Av Emma - 21 april 2008 22:32

Nu är jag nyduchad och mina ben är insmorda med brun utan sol. Eller lite-beige/orange-utan-sol kanske jag snarare borde säga. Jag är nöjd bara jag slipper min vanliga färg - grönblå. På dansen gick det sådär idag. Bättre än sist får man väl säga i alla fall... Men inte mycket mer än så. Fattar verkligen inte hur jag ska klara detta om mindre än en vecka. Jag och Ida har konstaterat att vi knappt kommer hinna träna heller. Fantastiskt, visst är det?!


Dessutom har min ståltråd i underkäken (som jag har sedan jag hade räls) börjat skava nu också. Underbar känsla i min tunga just nu. Men det brukar gå över ganska snart, åtminstone på någon dag eller så...


Imorgon tror jag kommer bli en rolig dag. Jag och bästaste pojkarna Krille och Gustav ska börja filma vår E-type film. Känner på mig att det kommer bli ett eller annat skratt under uppläsande av det oerhört seriösa manuset. Jag ser fram emot det. Nu ska jag ta och koka mig en kopp te, äta ett äpple och skriva lite om mormoner. Godnatt!

Av Emma - 21 april 2008 18:43

Vårat internet har hållt på och krångla idag igen. Tidigare la det bara av helt plötsligt, men nu är det igång igen. Det är jobbigt att aldrig veta om det kommer att fungera som det ska... Det är också jobbigt att inse hur beroende man är av internet. När jag märker att det inte fungerar blir jag helt ställd och jätteirriterad. Samtidigt så är det nog ganska bra att det lägger ner ibland, idag hann jag till exempel plugga lite. Annars blir jag otroligt lätt distraherad - som nu. Snart bär det av till dansen som jag skrev om tidigare. Jag är jättestressad över hur det ska gå på söndag, men samtidigt så har den här terminen varit otroligt kul så går det åt skogen så är det inte hela världen ändå!


Ikväll skulle jag verkligen behöva plugga lite, men frågan är om jag har orken att göra något annat än att läsa min engelskabok, Darkness be my friend. Får se, får se! Något blir det nog allt. Förhoppningsvis... ;)

Av Emma - 21 april 2008 14:18

Ikväll är sista danslektionen i locking som vi har innan uppvisningen på söndag. Det känns sådär... Vi ska dansa tre olika stilar under våra tre minuter - popping, locking och old school hiphop. De två sista är helt okej, men poppingen ska vi inte tala om. Jag är helt fruktansvärt dålig och resten av gruppen hänger inte heller riktigt med. Som sagt, vi har 50 minuter på oss idag att få det hela att sitta, det känns inte alls bra. Får försöka gå in för det 200 % och hoppas på det bästa. Future will tell...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards