Alla inlägg under februari 2007

Av Emma - 6 februari 2007 09:19

Jag har inte alls haft tid att skriva mycket på sistone. Det är sorgligt för jag tänker på bloggen varje dag och har många saker att ventilera. Typ. Men jag hinner inte skriva på kvällarna och på dagarna - nu exempelvis - blir det uppenbarligen bara meningslöst svammel. Som ni ser. I veckan är det i alla fall dags för jobb igen. Hoppas det går bra för annars blir vi olyckliga Du och jag Louise!

Av Emma - 6 februari 2007 09:05

Idag var jag väldigt nära att försova mig på väg till skolan. Låg i sängen och funderade på om jag skulle ta en senare buss eller inte. Det blev till sist så att jag hann till skolan i tid, som vanligt. Trista mig. Jag hade behövt ligga kvar och sova en stund till. Det känns som att jag knappt sovit på hela året. Inte så mycket som jag skulle behöva i alla fall. Det gör mig nedstämd. Det känns som att jag inte varit glad på över en vecka. Och det är lång tid för mig. Väldigt lång tid...

Av Emma - 2 februari 2007 13:33

Idag inversterade jag i ett lila nagellack från Mavala. Färgen hette Mexico och jag kan varmt rekommendera den. 39 kronor fick jag offra, men det var det värt!

Av Emma - 1 februari 2007 17:05

Idag känner jag mig som Gabrielle Solis. My god. :(Dagens låt: Mariah Carey - Don't forget about us <3

Av Emma - 1 februari 2007 16:43

Jag har sovit alldeles för lite på sistone. Jag tror att det är huvudsakligen därför jag är helt nedstämd och har varit det i drygt en vecka nu. Det och att det är helt värdelöst väder hela tiden. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag går bara runt och är jättelessen hela tiden utan någon speciell anledning.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards