Alla inlägg den 13 februari 2007

Av Emma - 13 februari 2007 23:23

Far min har varit bortrest över dagen och kom hem med gåvor till hela familjen. Min älskade pappa hade med sig en av mina älsklingar. J.Lo Live. Den är underbar.
I hyllan tillsammans med Live står även Anna Sui dolly girl on the beach (alltid No1), Amor Amor, Amor Amor summer edition och I love Love. Där har ni mina älskade. Vitt på rött!

Av Emma - 13 februari 2007 22:45

Warning. Ni som inte känner mig och hoppas tro att jag är normal borde inte läsa detta. När det gäller DH är jag en klar fanatiker....
Idag var en av de största dagarna på detta året. Desperate Housewives hade säsonspremiär. Detta är stort. Jag har nu undrat otroligt länge hur det gick för Mike efter olyckan. Och hur det gick för Carlos och Gabrielle. Nu har jag fått mina svar och jag vet inte om jag är nöjd. Ni som inte vill veta ombedes sluta läsa nu.
Mike är inte död! JAAAAAAAA. Men han ligger i koma. Jag kommer inte att få ro förrän jag vet att han lever lycklig med Susan igen. Det måste hända.
Carlos och Gabrielle har skiljt sig. Stackars dem båda. Stackars barnet. Jag vet inte vad jag ska säga.

Mike vakna, Susan håll ut! ;)

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards