Alla inlägg under februari 2007

Av Emma - 18 februari 2007 17:59

Ironiskt nog så har jag så här i efterhand kommit på att jag då jag ramlade på min armbåge lyssnade på en låt som hette inget annat än "Clumsy". Artisten är för övrigt Fergie och låten är mysig!

Av Emma - 17 februari 2007 22:02

Ikväll såg på jag melodifestivalen, fastän jag inte var så sugen. Men är man gäst i ett hem kommer man inte o byter kanal precis! I alla fall. Måste ju säga att den enda anledningen till att jag stod ut var Måns. Sebastian däremot vet jag inte vad jag ska säga om. Hade han samlat ihop Alcazars gamla scenkläder och försökt göra något nyskapande? Vad vet jag. Det såg ut så i alla fall. Dessutom rörde han sig som en välrutinerad schlagerbög. Det var snabba puckar, redan första gången!

Av Emma - 17 februari 2007 19:41

Jag vill inte vara sådan men när jag klickade runt på aftonbladet i förmiddags så kom jag in på Klick's avdelning och såg "den nya Britney Spears". Jag är inte alltid den som gillar att skvallra om kändisar och vad de gör med sina liv men Vad tänkte Britney? Och varför kan man på Youtube se ett Live inslag från nyheterna med eyewitness som ska berätta vad de tänkte när de såg henne. Stackars lilla Britney...

Av Emma - 17 februari 2007 17:40

Gick in på Justins hemsida och fann att man kunde anmäla sig till e-newsletter och få tillgång till en live-sång på hemsidan. Behöver jag säga att jag gladerligen fyllde i min mail och fick lyssna på en helt ny version av Cry me a river. Grym version dessutom! Har alltid gillat den låten, och gör det fortfarande. Längtar något så otroligt tills den 25 Juni. Det är ju patetiskt långt kvar. Såg dessutom videon till What goes around comes around för första gången igår. Kan ju säga så mycket som att man inte hade bangat att få Scarletts roll i den ;) Men man hade ju inte sabbat det som hon gjorde. Stupid girl. Suck.. :)Nu hittade jag dessutom dessa shorts! I like them! I want them!

Av Emma - 17 februari 2007 17:00

Jag borde verkligen lära mig att ta bättre till vara på min tid. Är det något jag är dålig på så är det att planera min tid bra och att anstränga mig för att få ut någonting av den. Idag har jag knappt rört mig. Jag har mest legat/suttit i sängen och kollat på TV eller kollat runt på datorn. Visst det är avslappnande, men inte kul hur många gånger som helst. Jag har ju inget liv! Detta får det bli ändring på. Någon gång. I framtiden. Nu ska jag fika hemmagjorda semlor med Cappuchino!

Av Emma - 17 februari 2007 15:20

Igår när jag skulle gå från bussen till Malin så hade jag händerna i jackfickorna och lyssnade på mp3. Jag såg en läskig man som hade en massa tröjor och jackor på sig. En keps hade han också och han bara stod och såg läskig ut. Därför så gick jag lite snabbare och så småningom fick jag den befriande tanken "Nu bor Malin precis runt hörnet!" Jag hann dock inte tänka det så länge eftersom en elak trottoarkant behagade infinna sig på ett för mig mycket olämpligt ställe. Alldeles för nära min fot. Ja, jag ramlade. Totalt hjälplös föll jag i slow-motion mot marken. Jag hade inga händer att ta emot mig med (nej, de var ju i fickorna!) Min armbåge fick ta smällen. Min armbåge och mina älskade jeans. Jeansen som tidigare var jämnt mörkblå har numera en kal fläck på vänstra knät. Jag är bitter. Dessutom känner jag mig som att halva jag har blivit misshandlad. Hela min vänstra arm värker. Mitt knä värker. Ryggen passar på att värka lite den med. Typiskt!

Av Emma - 16 februari 2007 19:03

Hjälp är mitt nya favoritprogram! Otroligt roligt. Kolla på 4an ikväll 21.30

Av Emma - 16 februari 2007 18:21

Kanske inte alltid så inspirerande men jag tycker att det är kul :D Igår hittade jag en blogg med nästan bara "Dagens outfit". Det gjorde mig så glad!

Idag har jag på mig:
Grön stickad tröja, JC
Shorts från Eve, JC
Tights från Gina Tricot
Nedvikta knästrumpor, HM
Hatt från Adam, JC
Rött halsband, fått av Mamma
Skärp i midjan, gammalt

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards