Alla inlägg den 18 februari 2007

Av Emma - 18 februari 2007 21:10

Årets första Parlamentet har gått av stapeln. I röda laget satt mina favoriter Magnus Betnér och Johan Glans.Pia är ju ungefär som Pippi Långstrump. Knasigt hår, lever i en fantasivärld och umgås med en apa! Dessutom lyfter ju Pippi en häst och Pia ser ut som en häst som lyft sig!

Av Emma - 18 februari 2007 20:03

Louise hon är vis hon! Hon vet vad vad man behöver när man sitter fast ensam med en fyra sidors uppsats. När jag som mest behövde det kom hon som en gudinna och skänkte mig frid. Hon förgyllde min söndagkväll med 400 gram härlig choklad. Muums. Så nu sitter jag har och knaprar mina m&m's, lyssnar på min Sophia och väntar på att Parlamentet ska börja. Paniken över skolarbetet har nästan släppt nu. Underbara godis!

Av Emma - 18 februari 2007 19:43

Dagens låt är definitivt Nerina Pallots Sophia. Den är det enda som kan lugna ner mitt destruktiva sinne just nu. Kan inlyssnas på Myspace

Av Emma - 18 februari 2007 18:46

Idag var jag och min familj på Media Markt för att köpa TV till lillebror. Väl där köpte vi också en del saker till mig.
- Handsfree, äntligen har jag fått en ny handsfree! Nu kan jag lyssna på musik utan att missa mina samtal! Nu kan jag lyssna på musik utan att ha händerna i fickorna och ramla och slå sönder mina byxor!
- Kameraväska, äntligen har jag fått en kameraväska som passar till min slimmade lilla kamera. Med den gamla väskan blev kameran twice sin size. Väskan är dessutom uppiggande röd med fjärilar på :D
- Telefon, äntligen har jag fått en ny telefon och äntligen hänger den vid platsen där min säng står nu och inte där den stod för ett halvår sedan. Nu kan jag ligga och prata hela nätterna igen, utan en bärbar telefon. Jippie!

Här i bor min kamera numera :)

Av Emma - 18 februari 2007 17:59

Ironiskt nog så har jag så här i efterhand kommit på att jag då jag ramlade på min armbåge lyssnade på en låt som hette inget annat än "Clumsy". Artisten är för övrigt Fergie och låten är mysig!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards