Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Emma - 7 februari 2007 21:10

Denna har jag hittat i Louises blogg men jag känner att det är en nödvändighet även i min. Han har verkligen förgyllt min kväll här. Han är den enda som fått mig att skratta. Han är min nya idol!Men så har det inte alltid varit! Jag ska berätta för er att när jag för första gången såg Alex Schulmans nuna på punktse blev jag irriterad på hans leende. Men när jag sedan läste hans krönikor utvecklades ett slags hatkärlek till honom. En hatkärlek som nu har lämnat hatet bakom sig. Mannen är ju hemskt rolig! Vad skulle vi tagit oss till utan honom?

Av Emma - 7 februari 2007 18:34

Vad är det för inkompetenta fiskar som jobbat här och gjort fel på allt som går att göra fel på. Typ. Det är ju en ruskig tur att jag och Louise har funnit varandra. Vem skulle jag annars snackat skit med här. Den största frågan av alla är kanske egentligen; Hade jag ens levt om jag fortsatt så här ensam?

Av Emma - 7 februari 2007 18:07

Idag krävdes det uppgång så tidigt som klockan 07.30, detta för att hinna i tid till skolan. Väl i skolan var det så stressigt att agera tidningsredaktion att jag minsann inte ens hann äta något. En macka och två äpplen var det ända jag åt framtills klockan fem då jag köpte mig en cheeseburgare. Jag är så sur! Ingen mat, ingen tid att ta det lugnt på och nu jobb dessutom. Utan lön. Suck. Allt jag kan glädjas åt just nu är Louise och hennes kakor!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards