Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Emma - 16 februari 2007 19:03

Hjälp är mitt nya favoritprogram! Otroligt roligt. Kolla på 4an ikväll 21.30

Av Emma - 16 februari 2007 18:21

Kanske inte alltid så inspirerande men jag tycker att det är kul :D Igår hittade jag en blogg med nästan bara "Dagens outfit". Det gjorde mig så glad!

Idag har jag på mig:
Grön stickad tröja, JC
Shorts från Eve, JC
Tights från Gina Tricot
Nedvikta knästrumpor, HM
Hatt från Adam, JC
Rött halsband, fått av Mamma
Skärp i midjan, gammalt

Av Emma - 16 februari 2007 18:08

Tog en sväng med mor och lillebror för att handla idag. Vi skulle mest kolla på saker till lillebrors nyrenoverade rum men vi hann också via JC för att köpa ett sött linne till mig. Det var Eve och var vitt med färgglada skelett på. Jag blir glad av det :D Sedan hann vi också förbi Lindex och förnyade mitt förråd av strumpor, hittade ett jättesött par. Randiga var de med en liten blå rosett på. Inte varje dag man blir glad över ett par strumpor!

Av Emma - 16 februari 2007 17:32

Här kan ni se nattens fynd på bild.Randigt linne, Gina Tricot 149:-Vitt linne med rosett, finns också i svart, Gina Tricot 199:-Rosa linne med rosett, finns i svart, grå och vit, Gina Tricot 199:-Röda pumps, skopunkten 249:-Svarta pumps, H&M 298:-Svart stövel, DinSko 440:-Vit ankelsko, DinSko 380:-Låg sko, DinSko 480:-Måste tillägga att de röda pumpsen vill jag verkligen ha! Problemet är då att de har NIO centimeter hör klack vilket medför många nackdelar. Dels att jag inte kommer kunna gå i dem. Big problem. Men också att jag, som redan är lång, kommer bli en jätte när jag har dem på mig. Över 180 kommer jag bli, och det är inte alltid så kul att vara längre än de flesta i ens närhet, tjejer som killar. Så vi får se. Annars tycker jag att allt som fanns på Gina Tricots hemsida var helt fantastiskt! Man vill ha allt!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards