Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Emma - 9 februari 2007 23:38

Mina läppar är illröda.Understrykas ska att detta inte är positivt.Tro nu inte att jag är såpass modern att jag tagit till mig råden om röda läppar. Nej så väl är det tyvärr inte. Istället är det så att läpparna svider och klistrar, river och jävlas. Läpparna är torra. De har inte fått sin beskärda del av carmex på sistone. Inte heller sin del av rosebud eller labello. Ska jag vara helt ärlig har inte ens maybelline watershine varit i närheten av dem. Detta är inget annat än katastrof. Jag vet helt enkelt inte vad jag ska ta mig till.

Av Emma - 9 februari 2007 16:27

Jag ägen en digitalkamera. När jag med denna kamera tagit bilder vill jag dessa lägga över på min dator. Detta vill jag göra eftersom jag vill kunna ta fler bilder senare. Varför vägrar då dator och kamera att samarbeta så att denna process fungerar som den ska?! Jo, för att datorn är "full"! Det hade jag kunnat acceptera om. Problemet är bara att det är 109gb utrymme kvar på datorn. Då frågar jag mig själv; vad är problemet?Så ikväll hos Louise blir det kanske inte så mycket bilder trots allt. Jag kan ju inte radera de gamla ens!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards