Alla inlägg den 21 februari 2007

Av Emma - 21 februari 2007 19:17

Jag vet att det bara är onsdag idag, men jag kände att det behövdes en liten kladdkaka. Det är ju inte för inte man kallar onsdag för lilllördag! Dessutom har jag en hel familj som gillar saker med socker och chokladsmak. Dessutom kan man ju spara en del av den till en annan dag.

Av Emma - 21 februari 2007 16:26

Dick in a box! Haha, älskar instruktionsdelen. Tänk om Justin hade kommit med en sådan till oss Louise. Moahaha ;)Like I love you håller bra fortfarande. Vet inte hur länge jag älskat låten. Och hur mannen rör sig dessutom. Det är så att man svimmar.

Av Emma - 21 februari 2007 15:43

Idag var det förseningar i buss och spårvagnstrafiken på grund av det rådande vädret. När jag gick av bussen gick jag som vanligt för att ta spårvagnen hem. Det enda problemet var att på en kvart kom det ingen spårvagn. Då ska nämnas att vanligtvis går de var femte minut. Det som då följde var att jag istället gick för att vänta på bussen. Problemet var ju att inte heller den kom. Så jag hittade en finfin utkiksplats där jag kunde se både om bussen eller spårvagnen kom. Helt plötsligt ser jag en spårvagn i fjärran (nja, ungefär) och fick då springa som en dåre. Jag hade hela tiden skräckbilder i huvudet där jag såg mig själv missa spårvagnen. Det kändes som att jag inte kom någonstans alls i snön som var både mjuk och djup. Dessutom hade jag ungefär 10 kilos extra vikt. Men jag hann. Jag kom hem tillslut. Även om mina tår inte har tinat än. Och inte resten av min kropp heller.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards