Alla inlägg under november 2006

Av Emma - 7 november 2006 20:51

Kom hem från dansen för en stund sedan. Hur underbar är den inte! Hela veckan går ut på att se fram emot dansen på tisdag kväll! Nästan i alla fall. Blir lite stressad av situationen nu bara. Om det hade varit en vanlig dag idag så hade jag kunnat se fram emot Desperate Housewives om sju minuter. Nu får jag istället se fram emot att plugga inför morgondagens prov. Inte min favorit men det får bli som det blir. Förhoppningsvis bra!Ska jobba med Louise på torsdag. Hoppas att vi får sitta i närheten av varandra och inte på helt olika ställen. Det vore ju inte så kul! Vi får hoppas Louise!

Av Emma - 7 november 2006 17:00

När man kommer hem är man alltid kissenödig. När man är kissenödig står huset alltid tomt. Detta är ju lite sorligt med tanke på att man aldrig i denna stressande situation kan hitta sina nycklar. De ligger alltid längst ner i väskan eller vem vet vart. Därför hade det ju varit bra om någon hade varit hemma och kunnat öppna för en. Idag ville nycklarna inte komma ut ur fickan. Stressande!

Av Emma - 5 november 2006 15:52

Jag har personliga kärlekar och materiella kärlekar. De personliga kärlekarna är självklart mer intressanta och långvariga. Annars vore jag ju galen. Men jag måste också erkänna att jag har även mina materiella kärlekar. Den nyaste av dessa kom till familjen så sent som igår och lyssnar till namnet "Rosebud Strawberry Lip Balm"!

Av Emma - 5 november 2006 10:30

Gick upp halv nio imorse, gjorde omelett o gjorde mig redo för en niotimmars arbetsdag. Helt underbart. Har nu suttit här en halvtimme nu och har inte riktigt börjat än. Om man säger så. Inte världens mest lockande dag. Men men, jag har ju trevligt sällskap. Mer utförlig rapport lovas under dagens gång!Nu efter 45 min på jobbet har jag och Louise ringt 6 samtal var :PDu kan kalla mig Klingel-Emma!Ja Hejsan, Emma, Louise och Maria heter vi och vi ringer allihop ifrån Klingel och vi bjuder just Dig på etthundra kronor i rabatt!Nu kände jag att det var dags för ännu en uppdatering. Julmusten was in da house. Is in da house. Men nästan slut. HAAA-LÅ! Orkar inte resa mitt fetajobbarsle från min finfina jobbstol och rulla bort till toan, men snart måste jag! Jag sänder mina hälsningar via bloggen till Louise på andra sidan bordet! HEJA OSS!YES NU FÅR VI GÅ HEM! Louise, friheten finns där ute! Och vi är på väg mot den NU!

Av Emma - 3 november 2006 16:42

* Mobil med mp3 + 1g minneskort + Handsfree. Kan gömma en vart som helst! Hemma, på bussen eller i stan. Min favorit just nu är David Guetta & The Egg - Love don't let me go!
* Carmex Lip Balm. Helt underbar. Överväger noga en utökning av familjen med Rosebud Strawberry LipBalm
*Anna Sui Dolly Girl On The Beach. Man kan ju bara inte glömma henne. Världens bästa parfymdoft!
* Make up stores blush - passion. Bor på mina kinder.
* Skenbart. Jag hatar dom flesta svenska filmer, men denna är ju bara för underbar! Annat kan jag itne säga! Jag blir så förtvivlad!
* Min gröna jacka. Den är min kärlek!

Av Emma - 1 november 2006 16:49

Hur kunde dom med att avsluta säsongen på detta viset? Nu är jag upprörd och jag vet inte hur jag ska klara mig hela vägen till nästa säsong utan att få reda på hur det går för Mike!! Shit maan. Att dumma saker var tvungna att hända precis när han o Susan fått ordning på läget. Det är ju nästan så att man blir deprimerad och lessen i ögat. Mike <3 Susan och det är så det ska vara!
Men något det är och alltid kommer att vara är ju Lynette <3 Tom. Dom klarar nog av allt dom tu.

Shitman. Kallt är det också. Imorse när jag gick upp upptäckte jag att det kommit snö dessutom. Det trodde man ju inte skulle komma än på ett tag men naturen kan man inte styra över. Tss. Kyligt är vad det är.

Så när jag o mamma hade varit och handlat mat på Burger King så hade jag så mycket att bära på när jag skulle ut ur bilden att jag spillde Coca Cola över halva mig. Det såg precis ut som om jag hade kissat ner mig, och så frös det nästan också - för så kallt var det! Så nu fick jag lägga mina byxor i tvätten. Så kan det gå!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards