Alla inlägg den 11 november 2006

Av Emma - 11 november 2006 17:29

Igår förklädde jag mig till en söt flicka och lyckades på så sätt få tillträde till min sötastes dator. Min musik kändes inaktuell så jag fjäskade ett litet tag och lyckades till slut få fixa lite musik som jag kände saknades i mitt liv. Har känt ett litet behov av Akon sen jag åt på numera vattenskadade cafe Cello. Dom spelade nämligen hans musik så nu förknippar jag den med en underbart god kyckling sallad. Ungefär. För övrigt kan jag tipsa alla om Cafe Cello och deras kycklingsallad.I alla fall har nu min musikmapp förgyllts med 34 låtar av Akon, 12 av Cassie och lite musik som Niclas tyckte att jag skulle ha, men jag är osäker på om jag någonsin kommer lyssna på.

Av Emma - 11 november 2006 17:11

Det svarta guldet kallar man oljan.
Det bruna kolsyrade guldet kallar jag Coca Colan. Från och med idag. Känner att den välkända Cola hysterin har lagt sig i mitt liv nu. Jag ligger visserligen några år efter men nu är jag inne i det - beroendet. Måste ha Coca Cola. Tror att det kan ha att göra med min totala bojkott för X antal år sedan. Drack ingen cola alls på över ett år. Det är nog så att jag undermedvetet måste ta igen det nu. Hoppas jag. Jag försöker skylla på det i alla fall.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards