Alla inlägg den 13 november 2006

Av Emma - 13 november 2006 20:27

Snart kommer lyckan! Snart kommer friheten! Snart är jag färdig!Jag talar så klart om hemtentan som tyngt mitt sinne den senaste veckan. Den har funnits i det fördolda längst bak i mitt huvud. Jag har inte hunnit tänka på den förrän i fredags då övriga prov och läxor var färdiga. Nu är jag inne på min sjätte sida och frågan är om det inte kommer bli en sjunde också. Tålamodet är nästan slut men som tur är också tentan det snart.Känner ett mycket start behov av kolsyra nu. Får jag inte kolsyra snart så kommer jag bli mycket irriterad. Kolsyran är mitt beroende.

Av Emma - 13 november 2006 20:06

Så kände jag imorse när jag satt på bussen, läste min krönika i punktse och lyssnade på pm3n på min mobil.Den nya kärleken var Akon - Me, Myself and Imycket bra låt från nya albumet enligt min åsikt!'Cause often times I feel like I'm all alone in this world and I don't have no one but me me, myself & I

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards