Alla inlägg den 26 november 2006

Av Emma - 26 november 2006 21:33

Har spenderat första halvan av helgen tillsammans med käre Pojkvän. Vi kollade på Skenbart i fredags, underbart rolig film. Trots detta somnade jag efter halva. Jag är helt utmattad när det väl kommer till helgen. Trist, TRIST. Igår kollade vi på Grudge 2 och åt chips! Idag har jag, tillsammans med mamma och lillebror, vart och handlat kläder. (se tidigare inlägg)Höll på att missa parlamentet förut, och det är ju helt otroligt ledsamt. Så kan man ju inte göra. Men det blev hets i lägret och jag satt framför TVn efter endast fem missade minuter.Suss sött go vänner!

Av Emma - 26 november 2006 16:21

Mamma hade ett erbjudande på JC idag, 20 % rabatt på hela inköpet. Så det blev lite julshopping. I mina paket kommer jag bland annat hitta dessa underbara jeans. Tyvärr är bilden lite mörk så det är svårt att se hur de ser ut.. Det var egentligen inte meningen att vi skulle köpa jeans idag, men så hittade jag dessa och det var omöjligt att lägga tillbaka dem igen. Ni vet hur det är! Jag har också hört från en källa att Desperate Housewives andra säsongen kommer finnas under granen. Något jag också ser mycket fram emot. De övriga sakerna vi fick med oss hem från affären var ett svart linne med vita prickar, en randig tröja, en ganska lång stickad v-ringad tröja, en hatt och tre par kalsonger. Ja den du. Mina cheap monday jeans är så extremt låga i midjan att jag måste ha just kalsonger under. Hatten kan jag inte vänta med tills tomten kommer så den fjäskade jag till mig redan nu :D Eller fjäskade till mig kanske inte är rätt formulering eftersom jag kommer få betala själv. Men jag älskar hattar så jag är lika glad ändå. Kommer aldrig sluta länga efter mina jeans, det är ju en evighet kvar till jul!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards