Alla inlägg den 21 november 2008

Av Emma - 21 november 2008 23:57

Här har vi ett klipp som jag aldrig kommer att glömma. Det är faktiskt något av det roligaste jag sett någonsin. Jag kan inte få nog!



Av Emma - 21 november 2008 23:28

Youtube är allt en bra sida det där, har mycket fint att bjuda på! Exempelvis detta klipp från bingolotto som jag hittade precis. Haha må jag säga, det gav i alla fall mig ett gott skratt!



Av Emma - 21 november 2008 20:51

Jag klarade av mitt uppdrag med fikan. Kunde dock inte riktigt bestämma vad jag skulle köpa så det fick bli både en kalaslängd och en kanellängd. Blev dessvärre ingen julmust. Har inte riktigt någon förklaring till varför. Jag köpte en egen halvlitersflaska till lunchen sedan istället. Den smakade väldigt bra! Nu ska jag stoppa i mig lite kvällsmat i form av paj. Är faktiskt inte så hungrig eftersom jag hade så sen lunch idag. Lunch och lunch förresten. 16.30 Tss!

Av Emma - 21 november 2008 09:18

Inatt har det snöat lite. Lite. Ett par flingor bara. Men alltid något. Nu säger termometern -3.7 grader vilket innebär att jag kommer frysa. Det innebär också att min fina "platta" frisyr inte kommer att funka idag. Orkade inte spraya och ha mig, så jag satsade istället på att göra mitt platta hår än plattare. Men skall där på en fyrameters halsduk på det kommer det att skita sig. Oturligt nog. Får se hur det blir med det.


Tror förövrigt att jag räknade lite galet på när jag behövde gå upp idag. Dessutom trodde jag att jag att jag inte hade såpass mycket tid att jag kunde ta det riktigt lugnt idag. Vilket jag verkligen hade. Har fortfarande också för den delen. Måste ha räknat fel på en timme. Nåväl, stressa slapp jag i alla fall!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards