Alla inlägg den 20 november 2008

Av Emma - 20 november 2008 22:30

Denna veckan är det jag som är ansvarig för fikan på jobbet. Jag blev dragen på kakfatet där bland de andra muffinsen. Säger man så? Muffinsar kan det ju inte vara i alla fall. Eller?! Nåväl, jag hoppas bara att jag minns att inhandla något innan jobbet imorrn så att jag inte tror att jag kan ta det lugnt och fixa det sedan. Jag blir så nervös. Julmust ska jag köpa också för det vill jag ha. Längtar redan. Julmust och bulle. Hoppas jag inte lyckas köpa något som ger någon en allergisk reaktion. Undrar om någon är allergisk mot något speciellt. Borde jag be om en bulle utan nötter? Eller ska jag behålla innehållsförteckningen? Så mycket att tänka på, jag har aldrig fått i uppgift att fixa fikan innan. Tror ni att jag klarar det?

Av Emma - 20 november 2008 10:18

Vaknade nyss, tjugo minuter innan klockan ringde, vilket var hur skönt som helst. Låg kvar i sängen och njöt av värmen och spelade lite på min ipod. Sedan ringde det och jag svarade. När jag hörde min röst blev jag kanske inte förvånad men lite förfärad. I don't wanna go down this road again... Jag har inte tid eller råd att tappa rösten. Än så länge är jag visserligen bara täppt och mor min säger att det inte låter så farligt som jag hör mig själv. Men ändå. Får försöka hinna via stan och köpa näsdroppar på apoteket. Och godis på hemköp. Jag är rätt bra på att hitta ursäkter för att få äta godis mest hela tiden. Dags nu att skutta in i duschen. Får hoppas på att de varma ångorna löser upp min förkylning lite!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards