Alla inlägg den 15 november 2008

Av Emma - 15 november 2008 13:24

Så många dagar är det kvar till julafton. Idag ska jag och min familj på julbord! Känns lite tidigt men kommer nog att smaka bra. Tyvärr är jag inte ute i lika god tid med att göra mig iordning. Nu ska vi gå om ungefär 20 minuter och jag blev precis klar med att tvätta håret. Sminkning, "styling" osv kvar alltså. Oh my family just gotta love me. Att jag aldrig lär mig!

Av Emma - 15 november 2008 01:11

Måste bara länka, galet kul!


"Jag ger den lila av fem"

Av Emma - 15 november 2008 00:53

Jag hade fått intrycket av att Lilla landet lagom inte alls var ett kul program. Fram tills jag såg för ett tag sedan. Nu har jag visserligen bara sett två avsnitt, men det som gick för någon lördag sedan vad oerhört roligt. Var nyss inne på kanal 5's hemsida för att kika lite grann och hittade ett avsnitt om Göteborg. Inte lika roligt men jag måste säga att jag fnissade rätt rejält åt Henrik Dorsins karaktär i en av scenerna. "Jag kan inte sluta vitsa. Det är därför det luktar skämt här inne." Torrt så det skriker om det men jag uppskattar det oerhört! Speciellt i denna sena timme. Tror jag ska ta och kika lite på avsnittet som fick mig att ändra uppfattning också . På en gång!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards