Alla inlägg den 9 november 2008

Av Emma - 9 november 2008 21:46

Imorgon ska jag egentligen jobba sent, vilket skulle vara rätt skönt efter för lite sömn i helgen. Nu fick jag frågan om jag kunde tänka mig att vara tidig istället. Fördelar och nackdelar. Fint är det att få sovmorgon, fint är det att få gå hem tidigt. Min plan om att sova länge, ta det lugnt, duscha på morgonen, kolla gossip girl, göra ansiktsmask kanske kommer krossas... Får se, har inte bestämt mig om jag vill byta eller om jag bara är lite för snäll. Eh, det är vilket som för mig. Bara jag slipper fixa själva bytet själv är jag mer eller mindre glad. Bortsett från att jag måste springa och duscha nu och lägga mig snart för att fungera överhuvudtaget imorgon. Aaah...


Avslutar med ett fint quote från en riktigt nice film, Skenbart.

- Han har blivit lite rädd för höjder sedan han hamnade i rullstol

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards