Alla inlägg den 2 november 2008

Av Emma - 2 november 2008 23:01

Då var min semestervecka över. Det har varit en soft vecka med en hel del sömn, sena kvällar beståendes av Gossip Girl och någon filmkväll. Hade planerat ännu ett avsnitt GG nu, men jag får nog ta och hoppa över det med tanke på klockan. Dags är det ju att gå upp tidigt imorgon igen. Ska bli skönt att krypa ner i min underbara säng och stoppa hörlurarna i öronen och lyssna på kent innan jag somnar. Älskar extraspåren boxen jag var och köpte i torsdags bjuder på. En alldeles underbar demo av Socker har blivit nya favoriten. Allt är nu inlagt på min ipod vilket känns fint. Musikaliska gudar är vad de är!

Av Emma - 2 november 2008 23:01

Då var min semestervecka över. Det har varit en soft vecka med en hel del sömn, sena kvällar beståendes av Gossip Girl och någon filmkväll. Hade planerat ännu ett avsnitt GG nu, men jag får nog ta och hoppa över det med tanke på klockan. Dags är det ju att gå upp tidigt imorgon igen. Ska bli skönt att krypa ner i min underbara säng och stoppa hörlurarna i öronen och lyssna på kent innan jag somnar. Älskar extraspåren boxen jag var och köpte i torsdags bjuder på. En alldeles underbar demo av Socker har blivit nya favoriten. Allt är nu inlagt på min ipod vilket känns fint. Musikaliska gudar är vad de är!

Av Emma - 2 november 2008 15:48

Av Emma - 2 november 2008 12:07

Om en minut är det ett dygn sedan vi vaknade av dörrklockan. Inte för att det på något vis är relevant, men det är något jag minns. Eftersom jag sovit på så att säga fel tider nu när jag varit ledig tänkte jag vända det idag. Lite sent kanske, men jag tänkte försöka. Jag skulle sätta klockan. Inte tidigt, för det skulle jag ju aldrig orka med, men i alla fall klockan tio så att jag inte skulle sova till tolv. Klockan tio blev halv elva. Sedan snoozade jag var nionde minut i en timme. Sedan stängde snoozen av sig själv. Nu sitter jag här, jättetrött, och undrar hur jag ska orka ta mig upp till jobbet imorgon. Men det får bli ett senare problem! Nu ska jag ta och äta lite crunchyfrukost!

Av Emma - 2 november 2008 00:46

Tror att Kent med denna låt står för något av det bästa jag hört ever. B-spåren på deras singlar är som sändra från himlen. De "vanliga" låtarna likaså, givetvis. I denna rätt sena stund bjuder jag er alla på något alldeles, alldeles underbart. Stäng ögonen och njut.


Kent - M



Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards