Alla inlägg den 14 november 2008

Av Emma - 14 november 2008 21:33

Har placerat mig i soffan med utsträckta ben så att ingen annan får plats. Datorn i knät och TVn igång. Kollar just nu på Singing Bee och förfäras över hur dåliga dansarna är. Jag skäms. Men det är ett godkänt tidsfördriv just nu. Insåg nyss att det faktiskt var ganska länge sedan jag bara var hemma och tog det riktigt lugnt för mig själv. Kanske en ganska händelselös och tråkig fredag i vanliga fall, men just nu känner jag att jag inte vill något hellre. Min fader påminde mig nyss om att jag har jobbat sju dagar i rad också, vilket jag faktiskt inte tänkt på förrän han sa det...


I nästa paus blir det att gå och klä om till mjukiskläder, tvätta bort smink och sedan gosa ner mig i soffan med en skål glass. Inte alls fel!

Av Emma - 14 november 2008 19:24

Ensam hemma sitter jag i soffan medan far och bror är och handlar bland annat glass på min begäran. Kent spelas på hööög volym och jag sjunger. Det skär sig alltså på två sätt, dels min så kallade sångröst och dels för att datorn inte alls klarar av den ljudvolym jag kräver av den. Ska ta och kika ikapp på Ugly Betty strax också! Har ganska stor lust att bara sitta hemma ikväll och äta och dricka onyttiga saker!


(var tungen att ta denna videon till låten, fanns ingen annan...)

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards