Alla inlägg den 4 november 2008

Av Emma - 4 november 2008 22:52

Du hatar fantasier, du är bunden av logik. Tyst, var tyst hör du det är nästan som musik. Så vackert sluta andas, glömmer vart jag är. Jag bara blundar, lyssnar, njuter av min värld.


Jag hade tänkt att skriva en historia och länka till Elever, men det ville inte mitt internet vara med om, så det stängde ner sig. Sparar det till en annan dag och ger er en text från Om gyllene år istället. Låten fanns dock inte att lägga upp här. Får helt enkelt be er köpa Kents samlade verk istället. Det är värt det.



Av Emma - 4 november 2008 18:18

Jag har bara lyssnat på Kent på min iPod idag. En del låtar är så bra att det gör ont i mig när jag hör dom. Eller, givetvis är alla låtarna bra, men en del känns verkligen i hjärtat. Ojojoj, ge mig mer. Om två dagar kommer jag stå där framför dem igen. Jag kommer bli så där barnsligt glad igen och det är så underbart! Oh jag längtar!


Snart är det dags för mig att gå till dansen. Att röra på mig lite är något jag behöver. Jag har precis ätit lite, eller lite kanske inte räcker. Jag kommer förmodligen svimma för att jag är så mätt i magen där i danssalen. Hur ska detta gå?

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards