Alla inlägg den 12 november 2008

Av Emma - 12 november 2008 22:18

Dansen gick över förväntan inte bara igår utan också idag. Frågan är bara hur länge jag kommer minnas stegen... Nu har jag i alla fall fått artister och titlar på de låtar vi dansat till. In på youtube med mig och så får jag ställa mig i vardagsrummet imorgon innan jobbet och öva. Eller något...


Det var riktigt gott att komma hem och göra lite kvällsmat. En kopp grönt te, en skål yoggi yangster och två knäckebröd med ost. Riktig barnyoughurt det där men oerhört god! Snart ska jag gå över till min myskväll med Gossip Girl, glass och en kopp te till. Först blir det att hoppa i pyamasen och tvätta bort sminket. Redo för sömn alltså. Oh så underbart!

Av Emma - 12 november 2008 18:17

Ikväll laddar jag för en myskväll! Ett avsnitt Gossip Girl, glass med choklad och en kopp te eller två. Ska faktiskt bli riktigt skönt att vara sen imorgon. Eller i alla fall att börja sent. Att sedan vara kvar hela kvällen lär nog bli mindre kul, men inte ska jag klaga. Absolut inte faktiskt!


Ikväll är det dags för dans. Dans, dans, dans. Bara tre gånger kvar efter denna. Hur ska detta gå?! Kommer nog inte att vara redo för uppvisning... Kanske i den ena stilen men icke i den andra. Jaja, det går väl som det går! Kan ju inte bli så mycket sämre än lockingen förra året... Men själva kursen har i alla fall varit jättekul och det är väl det som är det viktiga. Hurtigt.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards