Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Emma - 28 oktober 2008 19:15

Jag har sagt det förr och jag kommer att säga det igen men HJÄLP vad snygg Chase Crawford är. Nate Archibald alltså. Han kvalar utan problem in på topp 3. Det är nästan svårt att förstå hur snygg han är. Resten också för den delen, ingen i Gossip Girl är ful, eller ens lite mindre snygg. Ojoj.


Ikväll blir det bio med ett par vänner, ska om bara några minuter ge mig av till Malin B. Vi ska se Mirrors med Kiefer Sutherland. Hoppas att den är bra. Missar ju dock Desperate Housewives ikväll, men spelar in det så att jag kan kolla imorgon istället, så har jag något att se fram emot! Dags nu att rusa!

Av Emma - 28 oktober 2008 18:17

Denna veckan är tisdagstemat grå och jag körde på en bild som är just grå. No more story to tell. Jag gillar den, är faktiskt väldigt nöjd!



När ni ändå är här får ni gärna säga vad ni tycker om min nya bloggoutfit - med lite hösttema!


Av Emma - 28 oktober 2008 13:11

Är det någon film jag sett många gånger så är det Hairspray. Älskar den så oerhört mycket och blir alltid lika glad när jag ser den. Nu har jag precis ätit frukost så jag är mätt i magen, ska faktiskt ta och hoppa upp på vår träningscykel och trampa en stund. Framför TVn givetvis, det hela blir ju lite roligare då! Jag ska sitta på cykeln och trampa och sjunga. Min bror ska till gymmet och förhoppningsvis blir det ganska snart så att jag kan sitta här och leva mig in ordentligt i filmen... Det var ju trots allt ett tag sedan nu!



Av Emma - 28 oktober 2008 12:11

Nu har bloggen klätt om igen! Lite mer höstig, lite varmare färger! Själv gillar jag det. Kanske för mycket med löven? Jag är nöjd i alla fall! Dessutom var jag tvungen att gå in och rensa bland bilderna för att få plats med bakgrundsbilden. Så nu har jag lite utrymme till innan jag behöver köpa plats för fler bilder. Känner nu att magen börjar skrika efter frukost, så jag och datorn får nog söka oss ner mot köket och äta lite risifrutti snart! Såg att tisdagstemat idag var grå. Får se vad det blir av det, har kanske en idé på en gammal bild, men vet inte hur kul den är. Men snygg är den i alla fall om jag får säga det själv!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards