Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Emma - 9 oktober 2008 22:35



Alldeles galet bra låt. Behöver inte säga mer än så.




Av Emma - 9 oktober 2008 22:26

Efter jobbet tog jag mig en tur via stan för att kolla om jag kunde hitta något trevligt linne eller så att ha på mig imorgon. Jag fann ett fint på Gina Tricot och var nöjd och glad. Kände dock att jag behövde något mer för att dagen skulle bli fulländad. JA det var en vanilla latte jag var ute efter. Så det fick bli på det viset. Det hela innebar att resan hem blev mycket trevlig. På ipoden hade jag filmvisning - givetvis How I met your mother - och så min latte på det. Fint var det. Enda tills jag kom hem och ser att ipoden hakat upp sig helt och hållet och nu inte vill vara med i leken alls. Så nu kommer den ligga och lysa hela natten igen och vara helt död imorgon vilket innebär att jag kommer gråta alternativt somna på vägen till jobbet. Får se vilket av alternativen det blir...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards