Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Emma - 16 oktober 2008 23:09

Jag vill ut med min kamera och föreviga världen. Jag vill ta kort på allt som rör sig och allt som står still. Levande eller dött. Allt. Jag vill. Önskar att jag kunde ta med mig den överallt, men steg ett för att den drömmen skall bli sann är i alla fall att skaffa en kameraväska i någorlunda vettig storlek. Sedan skulle jag förmodligen inte ha med mig D60 överallt ändå, men man kan ju få drömma. I helgen har jag inga planer, får nog ta mig en fotoutflykt då. Hösten är ju rätt färgglad så länge himlen inte är svart och regnet öser ner...


Varsågod Louise, detta svammel är tillägnat dig, inte en utförlig rapport kanske, men en liten text att fördriva tiden med!

Av Emma - 16 oktober 2008 10:53

Nu är jag bra mycket piggare än igår. Förmodligen kommer jag gäspa en eller annan gång under dagen, men jag kan inte minnas då det senast gick en dag utan att jag gäspade... Tio timmar sömn blev det inatt, åh så underbart!


Snart är det dags för mig att äta frukost, risifrutti, äpple och macka planerar jag. Kanske dags att ta upp te traditionen här hemma igen också. Blir ju en del te på jobbet numera, men desto mindre hemma. Om jag får tid till det tänker jag gå via stan och köpa mig en vanilla latte på vägen till jobbet. Det hade vart ett bra sätt att börja dagen på. En foundation hade inte heller varit fel att hinna köpa, eftersom den jag har nu har gett upp helt och hållet. Annars får det bli en annan dag! Ciao!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards