Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Emma - 13 oktober 2008 21:49

Kikade lite i arkivet och hittade denna. Dags tycker jag. 


Dagens vill ha: En kraaaam

Dagens klädsel: Jeans, längre klänning/tröja, blå kofta

Dagens smink: Det vanliga. Grunden, bruna kajalen och mascaran

Dagens frisyr: Luggen och ostylat

Dagens händelse: När jag fick en apelsin kastad på mig?

Dagens låt: DJ Antoine - This time. Gav mig powerwalk hem från bussen

Dagens planer: Jobba och Vanilla latte med Ida

Dagens saknad: Min klass, oh vad ska jag ta mig till utan dem?

Dagens dummaste: Inget var nog dumt idag...

Dagens sjuka: Min näsa som är lite förkyld

Dagens drog: Vanilla latte. Varje dags drog.

Dagens roligaste: Calle at work

Dagens favorit: Idaaa

Dagens köp: Fika

Dagens godis: Mudcake på Espresso House

Dagens humör: Lite trött, men annars super!

Dagens ord: Howimetyourmother


Förra gången var det lite fler negativa inslag än idag. Sagt det förr men säger det igen. Livet är fint nu! Jag mår bra. Skall nog likt förra gången denna lista dök upp här avsluta med en låt. Svårt val idag, för ingen det har inte blivit så mycket iPod idag...


Enjoy Carrie Underwood - Before he cheats

Av Emma - 13 oktober 2008 21:05

Nu är det dags för mig att ta tag i det här igen. Bra jobbat av mig att lyckas försumma min finfina blogg när jag inte gör annat än att sitta vid datorn. Okej, liten lögn, men en bra stund var dag spenderar jag ju knapprandes planlöst på mitt gråvita tangentbord. Idag var det Ida som motiverade mig. Fick nämligen veta att hon startat en blogg nu. Min underbara Ida. Vi var och tog en fika på Espresso House. Min vanilla latte. Blir nästan retad på jobbet nu för att det är så mycket vanilla latte i mitt liv. Addiction. Ska lägga upp en fin bild som jag tagit med min fina systemkamera någon gång. Livet är rätt fint nu!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards