Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Emma - 23 oktober 2008 22:17

Hemma sedan ett tag tillbaka, magontet borta och sovmorgon på g. Fått i mig lite mat i form av makrill som smakade bra. Ögonen är trötta så jag ska försöka sova lite tidigare idag än igår, men ett avsnitt OC ska jag nog se till att hinna med! Det är så skönt att vara helt klar för att sova, men pyamas och allt, lägga sig under täcket och kolla på en bra serie. Ska försöka fixa lite planer för helgen med en vän, sedan bär det av från köket till OC!

Av Emma - 23 oktober 2008 19:14

Äntligen rast! Även om jag trivs bra på mtt jobb nu när jag kommit in i det ordentligt så är det inte så himla kul att jobba kväll. Komma hit när resten av jobbarkompisarna går på lunch och gå på lunch när de andra går hem. Nu är det två timmar kvar och jag sitter med jätteont i magen. Vet inte vad det kom från eller varför jag straffas med denna smärta men kul är det i alla fall inte. Just nu vill jag bara krypa ner i min varma säng och titta på OC eller läsa en god bok. Ps I love you är det jag läser nu och jag rekommenderar den varmt. Dags nu att försöka kurera magen med min kopp te!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards