Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Emma - 25 oktober 2008 16:40

Givetvis blev det inget av mina storslagna planer om någon slags träning med ipoden i öronen. Illa, jag känner mig själv för bra och borde verkligen se till att det blir ändring på det här med att röra på mig. Men ansiktsmasken höll jag i alla fall fast vid, sitter med den i detta nu. Alldeles blå i ansiktet och snart kommer den stelna lite så att man får lite svårt att röra ansiktet. Snart blir det middag och efter det bär det av till Malin b's släktingar där vi ska passa barn. Hairspray åker med och likaså en påse chips. 50 % Less fat. Sourcream and union. LOVIS KOM HEM!

Av Emma - 25 oktober 2008 13:41

För visst var det så det var? Tycker att det är trist att behöva gå in i arkiven och leta, kartlägga och rensa varenda gång jag vill lägga upp någon ny bild här. Så nu faller jag för trycket att köpa plats för fler. Nåjal, jag har ju en inkomst nu för tiden!


Idag slits jag mellan olika aktiviteter. En del av mig vill gå ut med vännerna, en vill laga mat (gärna tacos) och ha en riktigt lugn kväll, en del av mig vill till och med ge sig ut på en joggingtur. Frågan är om jag inte bör fånga detta mycket sällsynta tillfällt och faktiskt ta en tur. Om inte annat så en snabb promenad i alla fall. Med ipoden. Och så en dusch och ansiktsmask på det. Nästa steg kan vara en kopp te och ett avsnitt OC. Det får nog nästan bli så. Till en början ska jag bara se klart på det avsnittet jag började med lite tidigare idag. Sedan bär det av. Tror jag, om jag inte ändrar mig...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards