Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Emma - 27 oktober 2008 23:05

Äntligen fungerar internet vettigt så att jag kan skriva något här! Idag har jag hunnit med att fixa mat, vara i stan, fika en vanilla latte och äta poccon med Sofia. Maten var inte så avancerad - pasta pesto med mozarella och ruccolasallad - men det var rätt gott i alla fall. Från stan fick jag med mig en poloklänning och en spetsklänning från Gina Tricot. Vi hade också en seriös tanke på att ta varsin vanilj latte to go efter att vi fikat på Espresso House. Det blev dock inte så, vilket nog var tur... Nu ska jag ta och kolla på ytterligare ett avsnitt OC innan det blir dags för sömn!

Av Emma - 27 oktober 2008 13:46

Även om jag knappt har en enda plan för denna veckan är det skönt att vara ledig. Helt ensam är jag ju inte med tanke på att bror min har lov nu också. Finns en del saker jag ska försöka hinna med, såna där tråkigheter. Städa undan, plocka tvätt. Usch.


Idag blir det i alla fall en liten tur till stan med Sofia. Jag vill spendera lite pengar. Hitta nya saker att hänga i garderoben, saker som kanske kan få mig motiverad att rensa lite av det gamla som tar plats där idag. Det värsta är att jag vet att mer än hälften av det som knör där inne är sådant jag inte använder. Ska verkligen försöka ta tag i det den här veckan...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards