Alla inlägg den 25 november 2007

Av Emma - 25 november 2007 22:52

Det har blivit väldigt mycket av den varan på sistone. I skolan, hemma, borta. Nu sitter jag till och med och kollar på en svensk film. Det är annars någonting jag gör mycket sällan. Jag gillar i regel inte svenska filmer. Bara skenbart, sjukt kul film med bland andra Robert Gustavsson. Och Torkel i knipa, men den är å andra sidan dansk från början och helt sjuk. Verkligen inte den "familjefilm" som den utger sig för att vara... Eller vad säger du Gustav...?


The Holiday kan jag för övrigt rekommendera för de som inte har sett den. Mysig feelgood film som visserligen är lite förutsägbar tidvis, men väldigt bra!

Av Emma - 25 november 2007 16:18

Vanligtvis när jag borde plugga så varken vill eller gör jag det. Idag känner jag för det. Jag har nästan lust att göra det. Tanken på att kunna stryka något från min lista är så motiverande att jag ska börja nu. Det är bäst att ta tillvara på tillståndet innan det försvinner!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards