Alla inlägg den 13 november 2007

Av Emma - 13 november 2007 17:51

Idag satt jag och kämpade med det nationella provet mellan 8.30 och 13.30 Det är fem timmar. Den enda pausen vi hade var 40 minuters lunch. När jag reste mig för att gå från salen kände jag hur smärtan i huvudet steg. Det var inte lockande att gå och sätta sig framför datorn i två timmar till och redigera bilder på individuellt val, men jag hade ju inte så mycket val.

Nu får jag se om jag ens kan vara med på dansen idag, eller om jag får sitta bredvid på grund av yrsel och huvudverk. Kul, tack så stjärtligt snälla prov.

Av Emma - 13 november 2007 13:37

Puuh, äntligen är jag klar med den skriftliga inlämningen av nationellt prov i svenska. Har suttit mellan 8.30 till 11.20 då vi hade lunch. Sedan var det dags igen klockan 12 och vi har tid till 14.10 men jag kände när jag hade läst igenom texten för tredje gången utan att göra några ändringar att nu får det faktiskt vara nog. Så nu har jag lämnat in och det kändes bra med själva texten. Jag är inte säker på vad läraren anser om hurvida min text var skriven som en debattartikel eller inte, men det återstår att se.


Förövrigt så skrev jag på min femte sida klockan 10.44, alltså efter två timmar och en kvart. Kändes sanslöst mycket, men det berodde på att jag inte kunde bestämma vilken uppgift jag skulle göra och skrev två. Ja, jag är lite skev! Hoppas att det blir bra. Annars har jag knappat över 10 000 gånger på tangentbordet helt utan mening idag och det vore ju dumt.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards