Alla inlägg den 14 november 2007

Av Emma - 14 november 2007 22:37

Humm, det verklar inte som om det där med att sova i tid gick riktigt efter planerna. Nu blir det däremot av. Dags för sängen så fort jag har borstat tänderna! Ska kanske skriva några ord på svenska arbetet också, men det är ytterst tveksamt!


Förövrigt så pratade jag precis med min vän Anna på msn. Vi kom fram till att hon kommer hit från halmstad imorgon och vi ska ses! Ska bli jättekul. Har bara träffat henne en gång faktiskt. Eller två, det beror på hur man ser det. Förklaringar hade ingen ändå förstått, därför skippar jag att skriva dem!

Av Emma - 14 november 2007 21:00

Idag tänkte jag gå och lägga mig tidigt för att sova ikapp lite. Sömnen var planerad till klockan 22. Andra planer jag hade idag var att göra klart mina två gamla svenskauppgifter och skriva inför det muntliga provet i svenska. Det gick inte så bra. Jag kommer göra det jag orkar och skjuta lite till på det andra. It's okay. Istället har jag spelat singstar och kollat på roliga bilder på snyggast.se. Ooh, jag vet det är tragiskt. Jag kan i alla fall glädja mig med att jag gjorde det tillsammans med SK. Jag är inte säker, men det kanske till och med var hennes idé. Inget är säkert.

Åter till sovtiden. Undrar hur det kommer gå. Den som lever ser!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards