Alla inlägg den 12 november 2007

Av Emma - 12 november 2007 22:15

Jag har haft min skoldator hemma så länge att jag inte kan minnas när den senast var i skolan längre. Det är trevligt. Tack vara den kan jag numera plugga så länge jag vill och inte bara tills mor och far ska sova. Datorn står i vanliga fall i deras rum nämligen. Det är i och för sig negativt att ha den hemma också, den är ganska bra på att distrahera. Men imorgon är det dags för den att återvända. Imorgon är det dags för nationellt prov i svenska och datorn måste följa med mig till skolan. Det är lite sorligt, men känner jag mig själv så kan det vara mycket möjligt att jag släpar med mig åbäket hem igen. Det återstår att se. Spänningen stiger!

Av Emma - 12 november 2007 22:08

Jag intalar mig själv att jag måste träna på min spanska eftersom jag vill bli reseledare. Humm, dock är jag inte säker på att just denna titel lär mig något. Men nu är det inte det ämnet vi ska behandla idag.

Titeln översätts för övrigt till "Ett prov i gymnastik" för de som undrar. Vi hade i alla fall gympa-provet idag och tro det eller ej, men det kändes helt okej. Sedan siktar jag ju inte på fullpott i gympa heller så det är nog ingen större fara. Jag gillar inte att uttala mig innan jag fått se resultaten så det är bara att vänta och se!

Av Emma - 12 november 2007 00:59

Nu har jag mer eller mindre besvarat de 35 helvetiska frågorna till gympaboken. Jag satte mig för att lära mig kroppens muskler "7 på latin resten på svenska!!!" Oh så fantastiskt roligt att kunna! Jag gav upp efter att ha skrivit fem av dem på svenska och det är jag glad över. Nu ska jag gå och lägga mig och se fram emot ungefär 4,5 timmars sömn igen. Om ens det.


Jag önskar verkligen att jag någon gång lärde mig av mina misstag!


05:50 Wyclef in the area

Kevin Michael in the area

It don't make any difference

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards