Alla inlägg den 2 november 2007

Av Emma - 2 november 2007 19:38

När jag är osminkad ser jag ut som en pojke. Det är illa. Inte ens en man, utan en pojke. Blå under ögonen är jag och flammiga kinder, japp jag har dem med. Har jag dessutom håret uppsatt eller kanske till och med luggen bakåt i ett diadem, då är pojken skapad!


Men nu var det inte det ämnet jag hade tänkt behandla idag, utan ämnet mina ögonfransar. Dom är nästan obefintliga i tillståndet utan smink. Med supermascaran telescopic så skapas en illusion av befintliga ögonfransar. Ibland ser de nästan till och med långa ut! Men inte idag, inte nu längre. Nu är de kortare än de någonsin varit. Detta efter onsdagskvällen. I onsdags så var jag och ett par vänner ute på en halloweenfest. Jag, Malin och några av våra andra vänner hade då lösögonfransar. Jag och Malin ville vara wild and crazy och valde long (från H&M, 29:50:-). Ögonfransarna var inte alls så absurda som vi till och från misstänkte att de skulle vara . In fact så var de riktigt snygga! Speciellt efter att man lagt på ögonskugga och resten av sminket. Men som sagt. Mina riktiga ögonfransar ser så korta ut så här i efterhand att jag inte vet vad jag ska ta mig till! Men det var verkligen kul så länge det varade!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards