Direktlänk till inlägg 19 februari 2007

Cause I'm a hiphopper yes I am

Av Emma - 19 februari 2007 21:51

Eller ja, vi säger väl så för att jag vill då! De har till och med börjat luftkonditionera våran danssal! Det är gudomligt tro mig. Förra terminen när vi slet som djur var vi nog uppe i 40 grader och lika lite luft som i rymden. Sedan var man totalt utmattad, inte bara av träningen, utan också av syrebristen.Imorrn är det dags igen. För mitt ljus. Min streetdance. Den gör mig lycklig. Imorrn kommer vara en perfekt dag! Först ska jag träffa älsklingen, sedan är det dags för dansen och sist men absolut inte minst är det Desperate Housewives! Oh som jag har längtat. Since forever!

 
 
Ingen bild

Louise

20 februari 2007 00:12

Hej, jag ber om ursäkt att min mobil inte har varit nåbar, den är avständ. Den elaka och grymt äckliga vinterkräksjukan har nått mina vägar och jag tror att hela mitt tarmpaket snart kommer ligga uppe för syns. Jag ringer dig så snart jag mår bättre! Kram

 
Ingen bild

Louiiise

21 februari 2007 14:43

Hmm, jaså du? Jag har visst 24 och du..21! Moha.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 12 oktober 2009 09:46

JAG HAR BOKAT BILJETTER TILL KENT!   Lisebergshallen 100318 & 100319. Jag kunde inte välja dag så jag tog båda. MY ASS. Vem försöker jag lura. Jag kunde inte motstå tanken på att få uppleva något så fantastiskt en dag och sedan få göra samma sak ...

Av Emma - 7 oktober 2009 22:23

Här kan jag se att det har hänt saker sedan sist. Sidan har nytt namn och framförallt ny layout, jag trodde jag hade hamnat alldeles galet. Det är skönt att den här bloggen inte har försvunnit, så att jag har möjlighet att fly hit när jag vill skriva...

Av Emma - 3 september 2009 00:56

Jag finns för det mesta i en ny blogg. Denna må kanske ha varit tidvis mer seriös, men jag känner mig av någon anledning inte lika tvungen att skriva så kallat seriöst, djupt och långt på den nya adress. Kika in vettja!...

Av Emma - 1 februari 2009 21:09

Idag skrev jag här.

Av Emma - 30 januari 2009 21:23

Eftersom jag har fyllt min kvot av bilder här och inte orkar betala för att få lägga upp fler kan man klicka här om man är intresserad av att se var jag hade på mig idag. Min oförskämt snygga kavaj och mina för snygga skor. ...

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards