Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Emma - 26 januari 2009 21:02

Avslutade precis mitt sista samtal på jobbet. Skönt. Får ju därför gå hem nu, men jag har glömt mitt kort hemma så att jag kommer inte ut, utan måste vänta på att min jobbarkompis slutar och kan släppa ut mig. Men det är lika bra för vi ska åt samma håll = sällskap!


Hinner inte skriva så mycket mer, men dagen har varit helt okej. Lyckades hämta ut mina bilder imorse, de var klara! Hundra bilder som jag och mina vänner här at work har bläddrat igenom. Funderar på att framkalla fler imorgon eller senare i veckan, kul att ha!

Av Emma - 26 januari 2009 10:21

Jag lyssnar alltid på radiopå mornarna  innan jag går till jobbet. Varje dag nu i jag vet inte hur många dagar nu har de spelat infinity för mig. Sjukt bra låt fortfarande tycker jag. Blir en bra start på dagen.


Idag ska jag försöka hinna hämta ut de bilder jag lämnade in för framkallning i lördags. 100 bilder är det. Som jag ska ha till min Yearbook 2008. Jag tror att risken är att de inte framkallat dem än, men jag hoppas på det. Funderar på att försöka ringa dem och kolla, men hon i butiken sa "tidigast 12 på måndag, vi öppnar 11". Men jag undrar varför de inte kunde fixa det igår om jag vill ha bilderna på måndag. Jaja, får äl se när jag kommer dit!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards