Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Emma - 10 januari 2009 18:58

Är det ett ord som beskriver denna dag så är det just "oproduktiv". Inget fläng mellan intervjuer, ansiktsbehandlingar, shopping och skolarbete á la Blondinbella. Inte för att mitt liv någonsin sett ut så. Förmodligen kommer det inte heller göra det. Inte stör det mig heller, men idag har jag verkligen inte åstadkommit någonting alls. Sov till halv två, låg kvar i sängen med datorn till jag vet inte när. Tog en dusch, åt och tillbaka till datorn. Jag är fruktansvärt rastlös. Har lyssnat på Chuck Bass aka Ed Westwicks band The Filthy youth halva dagen. Jag gillar vad jag hör! Och jag gillar vad jag ser. Han ser fruktansvärt bra ut den där pojkspolingen.



Av Emma - 10 januari 2009 00:08

När jag stod där på 7 eleven och skulle välja smak på glassen så föll jag direkt för en som det stod choklad, choklad, choklad på. Fossil Fuel. Måste säga att jag är mycket nöjd med mitt val! Glassen kostade 55 kronor och jag hade två hundralappar och lite mynt i plånboken. Tänkte vara snäll och betala så där "bra". En hundralapp och en femma, så får jag en femtiolapp tillbaka tänkte jag. Men icke. Jag får en tjuga och tre tior. En tjuga och tre tior? När ville man senast ha det i växel? Sitter nu i alla fall hemma hos Malin med henne och Irina och äter glass och kollar på Scrubs. Trevligt är det, förhoppningsvis hinner vi spela lite Wii sedan. Kanske boxning, kanske vad vi kallar kaninspelet. Future will tell..


xoxo

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards