Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Emma - 9 januari 2009 22:01

Blir ingen utgång ikväll, utan övertid istället! Är nu på väg att träffa två av mina bff's! Ska bara via 7 eleven och köpa lite av den där dyra glassen jag ville ha. Ben and Jerrys blir det. Får se vilken eller vilka smaker det blir! Xoxo

Av Emma - 9 januari 2009 09:44

Idag är min tidigaste fredag på en månad. Jag slutar halv åtta. Fick just ett samtal om jag kunde jobba sent istället för att det var ont om folk. Känner mig inte jättetaggad, men får se hur jag gör beroendes på vad Malin säger. Ska nog träffa henne ikväll nämligen. Det där med utgång känner jag mig inte så sugen på just nu faktiskt, då är dyr glass mer lockande faktiskt. Och om jag ska äta dyr glass och kolla på film så gör det ju inte så mycket om jag jobbar sent. Kan de dessutom lösa så att jag får en av mina andra fredagar tidig så är det väl okej att jobba ikväll. Jaja, jag sa att jag skulle fundera så får jag se när jag kommer till jobbet.


xoxo

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards