Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Emma - 4 januari 2009 22:41

Ingen aning om det där blev rätt, men idag fyller brodern min år. Han fick Guitar Hero av mor och far så det är vad vi har gjort hela dagen. Hela dagen. Grannarna vär här så vi åt en del tårta, kakor osv. Sådär med tanke på mitt nyårslöfte om mindre sött. Men det är ju helg och det är ju födelsedag. Så det är okej. Lät i alla fall bli glassen och åt clementiner istället senare på kvällen. Good girl. Mina tänder tackar mig.


Har kommit på lite andra saker jag ska försöka bli bättre på i år, däribland att hålla bättre ordning på mitt rum och må bättre. Ta mig tid för mig själv och tillåta mig själv att vara gr8!


xoxo

Av Emma - 4 januari 2009 01:06

När jag satte igång radion tidigare idag spelades My immortal. Pang sa det och jag åkte tillbaka i tiden, en massa tankar kom och hela jag blev alldeles ledsen.


Vad hände egentligen? Även om jag inte tänker lika mycket på det längre, så undrar jag ändå då och då. Jag vill gärna tro att jag inte alls bryr mig längre, men när jag tänker efter så gör jag självklart det. Självklart vill jag inte att det ska vara så här, varför skulle jag vilja det? När jag såg dig i stan för ett tag sedan ville en del gå fram till dig och bara skrika. Så ont jag hade, så ledsen du gjorde mig. En annan del av mig vara bara glad att se att dig på något konstigt sätt. Att du levde och mådde bra.


"Vi kommer att ses.. under bättre omständigheter. jag lovar." Så skrev du, exakt så skrev du. Nu tror jag inte att du någonsin läser längre.

Av Emma - 4 januari 2009 00:56

Bloggen har bytt om igen! Blev också denna gång nöjd, bortsett från i högra kanten där jag inte riktigt fick bilden att vilja samarbeta med mig. Till sist gav jag upp. Men i övrigt gillar jag det faktiskt. Lite färggladare än den förra, hoppas man orkar med ljusbollarna bara. Jag göre! Nu blir det som vanligt lite gg innan det är dags att sova!


xoxo

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards