Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Emma - 7 januari 2009 20:26

Ikväll blir det bio med två vänner! Vi ska se Twilight som jag har fått höra ska vara bra, så jag hoppas att jag inte blir besviken. Fast när till man väl bli det i och för sig. Har varit och köpt lite godis även om jag inte ska äta sånt nu, får väl se om det stannar i väskan eller hamnar i munnen ändå till sist. Undrar om jag kommer bli jättehungrig så min mage låter mer än filmen där inne i salongen. Hoppas att den håller sig tyst, men den brukar ju annars få för sig att vilka deltaga i diskussioner...

Av Emma - 7 januari 2009 07:04

Idag är första gången jag jobbar tidigt sedan någon gång innan jul. Minns inte ens när jag senast var uppe så här tidigt. Är nu på väg till jobbet och sitter (än en gång) och lyssnar på ljudbok. Nu är det Filip och Fredrik's bok. Har inte kommit så långt men den framkallar ett par skratt här och där! Ikväll blir det kanske att gå på bio. Får se om vi hittar någon film vi vill se och sedan se om det verkar finnas några biljetter till den film vi väljer. Future will tell! xoxo

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards