Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 11 september 2008 21:30

Idag tog jag mig en tur på cykeln med en vän som jag inte träffat på länge. Hon åker till Irland imorgon så det var ett litet hejdå kan man väl säga. Tråkigt dock att min inte får ändan ur att ses när folk väl är hemma, utan ska göra det bara för att de ska åka bort sedan.


Snart är det återigen dags för min nya kvällsritual - How I met your mother och en kopp te. Kvällsro heter det, men först är det dags att äta upp det sista av tobleronen som jag mumsar på nu!

Av Emma - 10 september 2008 22:32

Idag började dans nummer två. Jävlar i min låda vad klumpig jag kände mig. Två meter ben hit och armar till golvet dit. "Nu ska vi shaka". Hack Hack Hack. Jag är inte skapt för att klara av sådana rörelser. Frågan är vad jag egentligen är skapt för. Oj, det lät mer deprimerande än jag menade. Jag ska fundera vidare på den frågan. Nu blir det dags för lite How I met your mother innan sängdags. Kanske är det vad jag är skapt för. Att titta på serier...

Av Emma - 9 september 2008 21:14







- Hej jag

heter Emma, jag har oerhört torr humor.


Bildtexten är som följer:



- Jag har skaffat sexpack.



Och så jag skrattade!

Av Emma - 9 september 2008 18:01




Så sjuuukt bra!

Av Emma - 9 september 2008 17:57

Idag börjar dansen igen, om en timme och tre minuter. Jippie! Det ska bli underbart. Dock har jag ingen koll på mina kläder, inte för att jag brukar ha något speciellt att dansa i, men just nu har jag inget alls. Jeans ungefär. Och det är väl inte så lysande. Får gå hemifrån om 20 minuter ungefär och hade tänkt försöka få i min något att äta, men det får nog bli ett äpple to go. Ikväll börjar Top model också, och snart var vardagen igång. Utan alla underbara klassisar. Sorgligt är vad det är, men inte kan man väl göra något annat än att vänja sig...




Inte lysande kvalitet, men en underbar låt!

Av Emma - 7 september 2008 21:39

Så var också denna helg över. Jag börjar få in rutin på det här med att jobba nu. Har nu klätt på mig pyamas (i alla fall halva), duschat och håller på att förbereda mig för sömn. Ska ta mig lite kvällsmat och te, kanske göra en ansiktsmask, kolla på How I met your mother och förhoppningsvis somna i tid. En viktig sak kommer att vara annorlunda ikväll mot andra kvällar de senaste veckorna. Jag är klar med Harry. It's over. Again! Imorse läste jag de sista sidorna i den sista boken. Kanske kommer jag numera att orka skriva här mer än ungefär en gång i veckan. Men vi får se. Kanske börjar jag från början igen. Eller återgår till mina Gardell böcker. Future will tell!


Nu kvällsro, en macka och lite jordgubbsmask i ansiktet!

Av Emma - 7 september 2008 21:39

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards