Alla inlägg den 7 september 2008

Av Emma - 7 september 2008 21:39

Så var också denna helg över. Jag börjar få in rutin på det här med att jobba nu. Har nu klätt på mig pyamas (i alla fall halva), duschat och håller på att förbereda mig för sömn. Ska ta mig lite kvällsmat och te, kanske göra en ansiktsmask, kolla på How I met your mother och förhoppningsvis somna i tid. En viktig sak kommer att vara annorlunda ikväll mot andra kvällar de senaste veckorna. Jag är klar med Harry. It's over. Again! Imorse läste jag de sista sidorna i den sista boken. Kanske kommer jag numera att orka skriva här mer än ungefär en gång i veckan. Men vi får se. Kanske börjar jag från början igen. Eller återgår till mina Gardell böcker. Future will tell!


Nu kvällsro, en macka och lite jordgubbsmask i ansiktet!

Av Emma - 7 september 2008 21:39

Av Emma - 7 september 2008 20:49

Jag har nu börjat kolla på systemkameror på allvar nu. Har ju länge vetat att jag vill ha en och brukade ju bli alldeles galen när Eleonor hade med sin till skolan. Nu har jag mina rikspresentkort, jag har min lön och jag har min pappa som själv verkar vara lite intresserad av detta fenomen. För i mina ögon är det nästan ett fenomen. Oh, I can't wait. Jag kommer föreviga allt. Och då menar jag allt. Jag kommer att ta kort på minsta lilla detalj, allt som finns i detta hus och utanför det kommer jag att ta kort på. Det krävs nog inköp ganska snart!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards