Alla inlägg den 22 september 2008

Av Emma - 22 september 2008 22:11

Hemma efter en kul dag på jobbet! Tänk om Emma jobbade kväll varje gång jag gjorde det. Då hade det inte var så trist som det ibland kan bli. Strax dags för mig att nana kudden, men eftersom jag numera har en underbar kamera och idag hade en nice outfit så var jag ju tvungen att langa en bild till det hela! Förövrigt hällde jag te över jeansen på en rast idag så de får åka direkt i tvätten nu ikväll. Jag är smidig. Mycket smidig.




Kavaj, linne och jeans: H&M

Väska: Forever21, från vän som nyss var i USA

Av Emma - 22 september 2008 10:53

Idag när jag duschat klart satte jag igång radion på Bandit rock - Vi spela vad vi vill - och ännu en gång spelade de Kid rock. Jag och den låten är meant to be. Än en gång - Hur bra som helst!


Denna morgon har jag också hunnit med att plantera om en växt som länge sett lite ledsen ut. Den har nästan varit på väg att välta krukan så jag tyckte att det var dags att göra något åt det och fick ett infall.


Nu dags för frukost innan jag ska till jobbet. Idag är det lyx, mamma kör!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards