Alla inlägg den 23 september 2008

Av Emma - 23 september 2008 21:27

Lyckades inte hitta på något som jag tyckte passade in på temat barnslig. Dessutom har jag nog inte plats för fel bilder i bloggen nu, tycker det är lite trist att man ska behöva betala för att ha mer än 100... Ikväll var jag tvungen att avboka Sofia som jag egentligen skulle träffat för att jag var så trött. Det får bli imorgon istället, över en fika. Vaniljlatte it is!


Ikväll är jag stolt över mig själv, jag klarade av att duscha innan det egentligen var "för sent". Jag har redan min snyggopyamas så att det bara är att nana kudden efter vad jag nu väljer att kolla på. Ja, vem försöker jag lura - givietvis blir det How I met your mother! Dags nu!

Av Emma - 23 september 2008 20:20

Bloggen har bytt outfit! Tyckte att det var dags för något nytt och det blev det också. Har inte riktigt bestämt mig om det är too much eller om jag gillar det. Det kommer nog såsmåningom, I guess.


Nyss hemkommen från dansen så det får bli att hoppa in i duschen så fort jag borstat ut skatbona ur håret. Hungrig är jag också! Ska försöka komma i säng någorlunda i tid ikväll efter en natt med alldeles för lite sömn. Ska försöka komma på någon bild till tisdagstemat busig också, får se om jag hittar något!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards