Alla inlägg under september 2008

Av Emma - 17 september 2008 19:00

Jag är helt inne i How I met your mother nu. Det är nya OC, nya Harry Potter. Mitt nya liv. För att bli lite för dramatisk alltså! Hur kul som helst är det i alla fall och ikväll ska jag lägga in nya avsnitt som jag kan kolla på när jag åker till jobbet imorrrn. Yess, I'm gonna do it! Nu är det dags för mig att börja röra på mig. Ska till LIDL med mamma innan dansen. Lidl is teh shit som man säger om man är cool!

Av Emma - 16 september 2008 22:12

Det är precis sånt här man vill ha skickat till sig när man är trött. Då får man roligt. Ofta extra roligt om man är mycket trött. Klippet är typ 5 sekunder långt och jag fick ont i magen av skratt!

Av Emma - 16 september 2008 20:25

Dansen, så underbart, oh så underbart. Jag är nog klantigast av dom som är där, men oh så underbart. Efter dansen var det hem och kolla top model. Idag skulle de modella iklädda kött. Ja, kött! Trosor av kött?! Det förstod jag inte.


Har också hunnit med att småkolla på Vem kan slå Filip och Fredrik. Inte så koncentrerat dock. Får bli en annan dag. Snart får jag hoppa in i duschen så att jag kan gå och lägga mig. Klockan ringer i ottan imorgon också. Ack och ve. Men på torsdag är det sovmorgon, inte fel!

Av Emma - 16 september 2008 17:47

Jag älskar mina brallor. Älskar, älskar, älskar. Och jag vill ha linnet jag provade till dem, men det får bli en annan dag. Ikväll är det dans och imorgon är det dans. Livet är allt bra fint just nu! Hade en jättekul helg och har sjukt roliga jobbarkompisar. Dags att återgå till How I met your mother innan dansen. Uuunderbart!

Av Emma - 15 september 2008 21:08

Snart är det dags för mig att hoppa i pyamasen och krypa ner under täcket. Kan behövas efter helgens underskott av sömn. Jösses. Ska dock tvätta hår och göra te innan det blir dags för sängen. Dessutom ska jag kolla lite på How I met your mother. Imorgon fortsätter den tidiga trenden - klockan ringer 05.45 och jag har till och med vant mig. Fasar dock för att tiden ska komma då det är bäcksvart när man går upp. Då kommer det bli svårt att slita sig från värmen. Dessutom är det som att vakna upp i en igloo här om mornarna. Det finns ingen värme alls och man får spola vatten i tio minuter innan det ens blir ljummet. Tidskrävande.


Avslutar dagen med nya favoritlåten. Hur bra som helst.



Av Emma - 15 september 2008 20:21



Här om dagen var jag i stan en snabbis och fann ett par byxor som jag insåg att jag inte kunde leva utan. Det var ett par gråblåa chinos från monki. 250 spänn. Mitt inre sa till mig; jag måste äga dom. Och nu gör jag det! Underbara är vad de är! Älskar också min halsduk. Mjukast i landet och räcker för två. Så det så!


Cookie and crime. Puss

Av Emma - 14 september 2008 20:32

Imorse när jag och Malin slötittade på tv medan vi åt frukost uppenbarade sig ett mycket spännande TV-program för oss. Prehistoric park. Det var minst sagt ett intressant koncept. Jag hade mycket svårt att lista ut vilken åldersgrupp programmet vände sig till. Jag tittar kanske inte på det nästa vecka...

Av Emma - 13 september 2008 21:37

Dags för mig nu att ge mig av till Malin igen, där jag spenderat de senaste tre helgerna nu! I min svarta klänning från Gina Tricot som jag hittade för 29 kronor igår och min lilla väska från samma affär är jag fit for fight. Hoppas vi lyckas göra något av denna kväll!

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards