Alla inlägg den 20 september 2008

Av Emma - 20 september 2008 00:03

Gissa vad jag gjort denna kväll? I've been watching How I.. wait for it... met your mother! Överraskande, huh? Det var ett bra tag sedan jag tappade räkningen på hur många avsnitt jag är uppe i, men det är riktigt skönt. Jag var tröttare än tåget ikväll och hade nog inte orkat vara social vad jag än hittat på. Men jag har orkat att umgås med Lily, Marshall, Ted, Robin och wait for it... wait for it... Barney! Och nu ska jag återgå. Man vet att man gillar en serie när man efter två minuter tänker att "haha, det här avsnittet är kul". Jag är inte riktigt där än (till skillnad från Christine, där jag inte ens behöver vara i samma rum för att veta vad det handlar om) men jag är på gång. I'm getting there...




Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards