Alla inlägg under februari 2008

Av Emma - 18 februari 2008 16:58

Jag påminns jämt och ständigt om mina kassa prioriteringar. Oftast gällande mig själv. Typ jag kommer hem från skolan, tänker "humm, jag är inte så hungrig just nu, jag äter sen. Jag tar en kaka så länge. God kaka, en till!" Sedan undrar jag varför jag inte har blivit hungrig och äter ingen mat. Eller så kommer jag hem från skolan på måndagar, har i bakhuvudet att jag ska gå och dansa senare. "Äh, jag hinner inte komma igång och plugga något ändå, det är ingen idé. Jag kollar på TV medan jag äter". Tilläggas ska att jag har tre timmar på mig från det att jag kommer hem från skolan till att jag behöver gå hemifrån. Jo tack. Hinner inte. Jag blir så trött på mig själv ibland.

Av Emma - 15 februari 2008 15:34

Lovveckan har redan kommit till sitt slut. Jag har en massa saker jag borde göra, men som vanligt gör jag dem inte. Jag gjorde i gårkväll en  lista på saker jag skulle hinna idag och än så är bara tre punkter avprickade. Plocka undan tvätt, ring Irina och Städa badrum. Ack och ve. Hur ska jag hinna med tanke på att jag ska vara så långt borta från mitt hem vid åtta ikväll?! Jag får som vanligt skylla mig själv och borde genast lägga i en högre växel. Ganska otrevligt att komma till en födelsedagsfest utan en present...

Av Emma - 11 februari 2008 15:10

Jag vågar nästan inte skriva här längre för så fort jag slutar skjuter antalet besökare i höjden! När jag däremot väl skriver något så är ingen intresserad av att läsa. Det är ganska intressant! Jag testar nu min teori eftersom antalet besökare sjunkit ganska mycket de senaste två dagarna. Ska bli spännande att se vad det leder till!

Av Emma - 1 februari 2008 20:26

Jag kunde lika gärna stannat hemma och pluggat än att åka till stan. Kom ändå absolut ingen vart i presentletandet. Hade bara en timme på mig från början och det hela gick inte alls dit det skulle. Jag hittade sjukt mycket saker som jag ajälv hade blivit glad över, men jag har ingen aning om födelsadagsbarnet tycker om dem. Kunde inte heller prata med henne eftersom hon var på jobbet. Katastrof och nu är jag olycklig.


Idag skulle min landanlys av Saudiarabien lämnas in. Jag vet inte om ni anar hur tråkigt det är att sitta och analysera olja. Det är nog något man själv måste uppleva. Eller kanske snarare låta bli att uppleva...


När man sätter på sig pyamasbyxor klockan åtta en fredagkväll, då är det något som gått snett. Hej jag är 18 år.

Presentation

Omröstning

Vad vill du helst läsa om i en blogg?
 Ett genomgående tema ex. mode
 Saker från vardagslivet, olika varje dag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards